- Ruim 20 jaar ervaring
- Professioneel
- Persoonlijke aandacht
- Internationaal gecertificeerde trainers
Menu
Wil jij ervaren dat innerlijke vrede en ‘verankerd zijn in jezelf’ fundamenteel zijn om de verbinding met – en vrede tussen – anderen en de omgeving tot stand te brengen? Wil je op empathische wijze jezelf en anderen terug kunnen brengen naar verbinding? Volg dan het programma ‘Conflicthantering en -bemiddeling’. In deze training leer je hoe je vaardigheden, interventies en oplossingsmogelijkheden kunt integreren bij conflicthantering en -bemiddeling. Schrijf je direct in.
Deze training laat je ruiken en proeven aan de processen en vaardigheden die bij het hanteren en oplossen van conflicten aan de orde zijn.
Je maakt onder andere ook de stap naar binnen, naar jezelf. Je ervaart dat rust en stabiliteit in jezelf cruciaal zijn om herstel van verbinding tussen anderen te faciliteren.
Introductie conflicthantering en -bemiddeling
Conflicten kosten energie. Als we tot over onze oren in een conflict zitten, is het moeilijk om onze verbindende vaardigheden te benutten. Als het lukt om inzicht te creëren in onze conflicten, komen we uit bij gesprekken vol verrassing, opluchting en bereidheid elkaar tegemoet te komen.
Leer omgaan met en bemiddelen in conflicten zoals Marshall Rosenberg dat overal ter wereld met succes toepaste. Zijn werkwijze werd tot in detail geanalyseerd en door John Kinyon en Ike Lasater in heldere stappen omgezet.
Deze tweedaagse Introductie Conflicthantering en -bemiddeling stelt jou in staat om in situaties waarin jij, al dan niet formeel, betrokken raakt in een conflict op te treden als bemiddelaar.
Nadat je de Introductie Conflicthantering en -bemiddeling hebt afgerond, kun je verder met: Conflicthantering en -bemiddeling, module 2 | 2-daagse
De volgende onderwerpen worden behandeld en uitgebreid praktisch geoefend:
Daarnaast worden oefengroepjes samengesteld om, buiten de trainingsdagen om, te oefenen met de aangereikte vaardigheden.
Voor iedereen die wil leren omgaan met en bemiddelen in conflicten.
Heb je al ervaring met Geweldloze of Verbindende Communicatie? En wil je concreet aan de slag met een aantal vaardigheden die je helpen (bij conflicten van jezelf en tussen anderen) om te bewegen van verwijdering naar verbinding?
Schrijf je dan in voor deze tweedaagse Introductie Conflicthantering en -bemiddeling.
€ 790,00
Een lijst met behoeften én gevoelens die aanwezig kunnen zijn als behoeften wel of niet ingevuld worden of zijn. Deze lijst is bedoeld om je woordenkennis over gevoelens en behoeften te verhelderen en te vergroten. Het is bedoeld als een beginpunt om een ieder die dat wenst te ondersteunen bij het proces van de verdieping van zelfontdekking. Daarnaast kan het behulpzaam zijn om begrip en verbinding tussen mensen te vergemakkelijken.
Neem meteen een kijkje en vraag hieronder de behoeften en gevoelens lijst aan.
Geweldloze Communicatie draagt bijzonder bij aan rust en onderlinge verbinding. Het verandert onbewust aanvallend en defensief gedrag in inzicht en acceptatie van verschillen. Het leidt tot harmonie tussen mensen. Kiezen voor het aanleren en implementeren van Geweldloze Communicatie in je leven, reikt veel verder dan alleen het gebruik van andere woorden.
Neem meteen een kijkje en vraag hieronder de brochure voor particulieren aan
Wil je dat je met plezier en energiek je werk kunt doen? Je team enthousiast en gemotiveerd samenwerkt?Medewerkers en leidinggevenden opgewekt, tevreden en betrokken zijn?
Dan is Verbindende | Geweldloze Communicatie iets voor jouw organisatie!
Neem meteen een kijkje en vraag hieronder de brochure voor professionals & teams aan