Module 3 Van anderen Aanspreken naar mezelf Uitspreken

Module 3 Van anderen Aanspreken naar mezelf Uitspreken

Voor leidinggevenden en medewerkers die willen leren effectieve en verbindende feedback te geven en ontvangen, op een manier die motiveert en inspireert

De training voor iedereen die op een effectieve en verbindende manier wil leren jezelf uit te spreken en feedback te geven.
Vind je het lastig om feedback te geven en/of te ontvangen? Ervaar je dat medewerkers feedback vaak verwarren met kritiek? En ben je op zoek naar effectieve feedbackvaardigheden waardoor je mensen vanuit betrokkenheid en plezier kunt inspireren om zich te willen ontwikkelen? Schrijf je dan nu in voor de verdiepingsdag ‘Van anderen Aanspreken naar mezelf Uitspreken’ Module 3 is onderdeel van de Intensive voor Professionals. Met deze meest gekozen training schrijf je je in één keer in voor de drie modules en je ontvangt € 250 korting.

Ervaringen van deelnemers

Geleerd niet te oordelen, mensen blijven zien. Luisteren naar je innerlijk en naar andere. Behoefte en gevoel.
Ik heb geleerd dat je je "innerlijke strijd" eerst goed mag doorlopen, voordat je jezelf pas kunt uitspreken.
Ik heb geleerd dat je je "innerlijke strijd" eens goed mag doorlopen, voordat je jezelf pas kunt uitspreken.

Wij werken o.a. voor

Over deze training

Waarom feedback vaak niet werkt en wat wel werkt.
Feedback en waardering als stimulans om te groeien.
Respectvol bespreekbaar maken van ongewenst gedrag.
Omgaan met emotionele reacties.

Waarom deze Training

Na deze dag ben je in staat om feedback te geven en te ontvangen die bijdraagt aan verbinding en resultaat.

Van feedback naar feedforward
Met feedforward ben je in staat om het onbespreekbare bespreekbaar te maken. Dit helpt je om een open en veilige omgeving te creëren waarin ruimte is voor ieders betrokkenheid en inbreng. Via korte en krachtige gesprekken kun je zo verandering brengen in je organisatie.

Programma

  • Waarom feedback vaak niet werkt.
  • Het belang van feedback voor je organisatie.
  • Twee kritische succesfactoren van feedforward.
  • Intentie en impact van feedback en waardering.
  • Oefenen met feedback geven op een veilige manier.

De Trainers

Anja Nekeman

Directeur/trainer

Martijn Ceelen

Trainer

Elkie Deadman

Trainer

Locatie

Businesscenter Heuvelrug
Mariniersweg 3
3941 XK Doorn
030 215 50 60

Kosten

1 live dag van 10.00 tot 17.00 uur
Inclusief koffie, thee, water en lunch
Kosten € 475,- exclusief BTW

Trainingsdata

Kies hier jouw startdata

Download brochure

Wil je dat je met plezier en energiek je werk kunt doen? Je team enthousiast en gemotiveerd samenwerkt?Medewerkers en leidinggevenden opgewekt, tevreden en betrokken zijn?

Dan is Verbindende | Geweldloze Communicatie iets voor jouw organisatie!

Neem meteen een kijkje en vraag hieronder de brochure voor professionals & teams aan

Download de gevoelens -en behoeftenlijst

Een lijst met behoeften én gevoelens die aanwezig kunnen zijn als behoeften wel of niet ingevuld worden of zijn. Deze lijst is bedoeld om je woordenkennis over gevoelens en behoeften te verhelderen en te vergroten. Het is bedoeld als een beginpunt om een ieder die dat wenst te ondersteunen bij het proces van de verdieping van zelfontdekking. Daarnaast kan het behulpzaam zijn om begrip en verbinding tussen mensen te vergemakkelijken. 

Openingstijden feestdagen

Nieuwjaarsdag:
Gesloten
Goede Vrijdag:
Gesloten
1e paasdag:
Gesloten
2e Paasdag:
Gesloten
Koningsdag:
Gesloten
Bevrijdingsdag:
Gesloten
Hemelvaartsdag:
Gesloten
1e pinksterdag:
Gesloten
2e pinksterdag:
Gesloten
1e kerstdag:
Gesloten
2e kerstdag:
Gesloten