Module 2 Van Leiden naar Luisteren
Vine | Trainingen | Module 2 Van Leiden naar Luisteren
Met empathisch- luisteren en reageren ontwikkel je krachtige dialoog vaardigheden waarbij de behoeften, waarden en belangen van collega’s en klanten boven tafel komen. Je leert de gevoelens en behoeften achter de woorden te herkennen en springt als het ware op de ‘surfplank’ van de spreker. Je ‘surft’ mee met wat er daar leeft op dat moment. Dit zorgt voor begrip, duidelijkheid en verbinding in de kwaliteit van het contact en je voorkomt miscommunicatie.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Businesscenter Heuvelrug
Trainingen
VINE trainingen zijn erkend en geaccrediteerd voor PE punten door:
Een lijst met behoeften én gevoelens die aanwezig kunnen zijn als behoeften wel of niet ingevuld worden of zijn. Deze lijst is bedoeld om je woordenkennis over gevoelens en behoeften te verhelderen en te vergroten. Het is bedoeld als een beginpunt om een ieder die dat wenst te ondersteunen bij het proces van de verdieping van zelfontdekking. Daarnaast kan het behulpzaam zijn om begrip en verbinding tussen mensen te vergemakkelijken.
Wil je dat je met plezier en energiek je werk kunt doen? Je team enthousiast en gemotiveerd samenwerkt?Medewerkers en leidinggevenden opgewekt, tevreden en betrokken zijn?
Dan is Verbindende | Geweldloze Communicatie iets voor jouw organisatie!
Neem meteen een kijkje en vraag hieronder de brochure voor professionals & teams aan